Tuesday, August 14, 2012

छाडा जोक्स

ठेकेदारको छोरा : ड्याड मलाई बहीनि चाहियो
ठेकेदार : यसको लागि त नौ महिना लाग्छ बाबु ।
छोरा : नाई यति ढिलो हँुदैन बरु अरु थप चार कामदार काममा लगाउनुस् ।
*******

हतारका कारण कम्पनी मालिक आफ्नो प्यान्टको फस्नर लगाउन विर्सेर यत्तिकैमा अफिस
पुगेछन् ।
सेक्रेटरी : (नजिकै पुगेर सुटुक्क) सर आज अफिस आउने बेलामा ग्यारेजको ढोका लगाए
नलगाएको राम्ररी चेक गर्नुभो त
आफ्नो सेक्रेटरीको कुरा बुझन नसकी मालिक अचम्मीत हँुदै आफ्नो अफिस भित्र छिरेछन् ।
केही समय काम गर्दै गर्ने क्रममा उसले आफ्फस्नर खुला रहेको देखेछन् र हतारमा फस्नर
लगाएछन् । अनि बल्ल सेक्रेटरीले भनेको कुरा बुझेर चिया माग्ने निहुँले
सेक्रेटरीकोमा गएछन् र सोधेछन्
मालिक : जब तिमिले ग्यारेज खुला देख्यौ के तिमिले त्यहाँ पार्क गरी राखेको मेरो
ठूलो बस पनि देख्यौ
सेक्रेटरी : (युवती अलि लजाउँदै) नाई सर मैले त दूइटा ठूला टायर भएको एउटा सानो
मिनी मात्रै देखें ।
********
विहे भएको धेरै समय पश्चात दुइ युवती साथीहरु भेट भएछन् र कुराकानीको क्रममा
पहिलो युवती : आजकल तिम्रो दीनरात कसरी बित्दैछ त ?
दोस्रो युवती : उही त हो नि । दिनभर चुला अगाडी रात परेसी गुला अगाडी ।
*******
यौन चिकित्सकसँग
बिरामी : डाक्टर साब मेरो लिङ्ग उठ्दै उठ्दैन ।
डाक्टर :  प्रेमीका छ ?
बिरामी : छैन ।
डाक्टर :  रण्डीबाजी गर्र्छौ ?
बिरामी : नाई  गर्दिन ।
डाक्टर :  हस्तमैथुन गर्र्छौ ?
बिरामी : नाई  गर्दिन ।
डाक्टर :  उसोभए लिङ्ग उठाएर के फाईदा कोट टाँग्नु ।
*******
एक युवती पुलीस चौकीमा आफ्नो बलत्कार भएको उजुरी गर्ने क्रममा
युवती : इन्स्पेक्टर साब, चारजना मध्ये एक जनाले मेरो स्तन माड्यो, अर्कोले किस
गर्‍यो अर्कोले र्स्कर्ट माथी सारी कट्टु च्यातेर पुतीमा जर्बजस्ती चिक्यो
इन्सपेक्टर : अरे चुप लाग उजुरी गरेको कि मेरो लाँडो ठन्काको ?
******
एक ब्यक्ति सहवास गर्ने क्रममा लाँडो नठन्के पछी बाथ टबमा गएर तातो पानीमा लाँडो
डुबाएछ यो देखेर उसकी श्रीमती अचम्म मान्दै सोधिछ ।
श्रीमती : के गर्नुभको ?
श्रीमान : पञ्चर छ की भनेर चेक गरेको ।

No comments:

Post a Comment